fredag 12 oktober 2012

Sängbordet


Förra helgen var jag ute på Värmdö och sprang in på Prylboden i Hemmesta. Tyvärr får de inte vara kvar längre och reade således ut sitt sortiment. Jag kunde inte låta bli det här rara sängbordet som nu har fått flytta in i min dotter Ediths rum. Den är nästan som gjort för ett barn med sin lite bulliga form, även om jag skulle kunna tänka mig att ha det själv för det är ju vansinnigt praktiskt.


Kanske byter vi ut den lite ledsna knoppen  som andas 70-tal mot någon annan så småningom.


3 kommentarer:

  1. Men vilket fint sängbord!
    Tycker inte knoppen är så där galet fel, tycker till och med att den är fin :)

    SvaraRadera
  2. trevligt sängbord! det kom in två liknande till mitt jobb nyss, men de var så skadade ovanpå att man skulle behöva ha på heltäckande dukar alltid för att täcka det. synd.

    SvaraRadera

Kanske gillar du också