måndag 30 september 2013

Så snabbt sommaren drog förbi

Jag insåg precis att säsongen börjat avta. Snart är sommarloppisar i alla dess olika former ett minne blott. Under vintern kanske man kan få se fram mot några mässor och megaloppisar i lokal. Men hur som helst, i år tycker jag nog att jag hanterat loppisarna med lite mer urskiljning, och jag har varit lite mer kräsen i mina inköp. Ett medvetet val som varit nyttigt för mig. Men visst har jag "fyndat" lite. Här följer ett urval.



















5 kommentarer:

  1. Loppissäsongen är över iallafall utomhus och nu sitter vi inne i skenet av stearinljus och myser så hösten är inte så förskräcklig..men du... köpte du en jordglob?..men den är ju inte uppblåsbar så då kan den ju inte vara hälften så bra som vår lilla vän=)
    Fina fynd du gjort speciellt ytterkrukorna!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte en jordlob som inte ns var gammal, men den lyser fint. Krukorna var ett riktigt fynd, 10 kr styck :)

      Radera
  2. Åh prunus... Fina grejer du hittat! :)

    SvaraRadera
  3. Love the apothecary bottles and the small prune-dish !

    SvaraRadera

Kanske gillar du också