onsdag 8 juni 2011

Karavan

Jag kände mig lite fånig när jag med andan i halsen släntrade in på Myrorna i Sundbyberg vid lunchtid igår. Jag hade kollat SLs reseplanerare och sett att det endast tog 11 minuter med tunnelbanan dit från mitt jobb, så nog skulle jag hinna ett snabbt lunchbesök. Bakgrunden till det hela framgår här och mitt besök handlade förstås om begäret att få tag på de tre kopparna som lämnats kvar på Myrorna. Jag fattade ju förstås att de inte skulle vara kvar, men tänk om....  ...Nä det blev någon annan lycklig som kammade hem kopparna. Förstås!

Besöket blev ändå inte helt lottlöst då jag hittade en tekopp till min tekanna som jag köpte nyligen. Jag vet inte vem som formgivit den


1 kommentar:

  1. Grattis! Har stått och hållit i den koppen: sen ska jag erkänna att jag släntrade också in på Myrorna igår kring 17 tiden i fall att...men näh...du och många andra hade redan köpt Lotus..ha..ha..

    SvaraRadera

Kanske gillar du också