lördag 6 augusti 2011

Faaglarnas utmaning

För ett tag sen flaggade bloggen Faaglarna för en utmaning.

Utmaningen:

1. Köp en sak för max 200 kr under perioden juli - 20 augusti.
2. Redovisa inköpet på din blogg
3. Tagga inlägget med #utmaning plus skicka mig en länk till faaglarna@gmail.com
4. Alla bloggade inlägg med #utmaning under perioden är med och tävlar
5. En sammanställning av alla tävlande bidrag (om det blir några) publiceras här den 22 augusti
6. En vinnare utses helt subjektivt av mig, men peppande kommentarer mm kan påverka.
7. Vinnaren får ära och berömmelse, samt en överraskningspresent


Jag har sugit på karamellen, men vetat länge vad jag skulle delta med, tills jag nu läste inlägget igen, max 200 kronor. Åh, mitt bidrag kostade 220, så nu måste jag tänka om, men det är ju fortfarande några veckor kvar. Är det någon mer som tänker anta utmaninen?


Mitt tänkta bidrag är en lampa som jag köpte på loppis i Bohuslän och den får jag väl visa upp snart, men utom tävlan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också