fredag 7 december 2012

Limbo


Limbo, visst låter det som namnet på en porslinsservis!? Kanske finns det en sådan, men jag är faktiskt i ett sorts Limbo just nu. Den senaste veckan har jag funderat hit och dit och testat en annan bloggportal för att slutligen bestämma mig för att stanna kvar här på blogspot, just nu i alla fall. Men vad händer då? Jo i två dagar har jag försökt betala för mer utrymme utan att få det att fungera. Så nu har jag raderat några bilder för att kunna blogga lite till, men det är ju ingen hållbar lösning Det här är ju en bildblogg och och fotona hör ju till, så jag vill inte radera dem.

Tusen tack alla ni som kommenterat och gett mig tips på bloggportaler, men nu hoppas jag på låta bloggen ha sin gilla gång här ett tag till, bara jag lyckas få mer utrymme igen. Fast jag passar samtidigt på att byta lite utseende på bloggen eftersom omväxling trots allt förnöjer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också