torsdag 27 juni 2013

Moodboard juni

Fabrikens tema denna torsdag är en moodboard för juni och eftersom jag funderar på att ansöka om medlemsskap så vill jag gärna ansluta till den uppgiften. Och det är inte alls svårt för mig just nu. Jag inspireras så mycket av det gröna, att ta in naturen i lägenheten på olika sätt. Jag kan inte få nog av blommor och blad och att försöka konservera en bit av naturen i hemmets miljö. Jag tejpar upp botaniska blad på väggarna och det är som att jag inte kan se mig mätt på finheterna som jag fyller glasburkar och vaser med, eller växtplanscherna på väggen heller för den delen. Ja ni ser ju på bilderna, det här är det som gäller nu. För mig.

Titta in på Fabriken för att se fler moodboards.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du också