fredag 17 maj 2013

Än är undrens tid inte förbi

 

Oftast känns det bara omotiverat dyrt på Myrorna i centrala Stockholm, men ibland så händer det och nu hände det två gånger på samma dag på två olika Myrornas. När jag var ute och lunchloppade med Emma så hittade jag tre djupa tallrikar från Gefle med dekoren Sparta för 25 kronor styck, och sen råkade jag på den söta kaffekoppen från Karlskrona för endast 15 kronor. Jag har två tekoppar med samma dekor sen tidigare och jag vet att de finns i både blå och grå dekor också. 




4 kommentarer:

  1. Nämmen, får man gratulera!!! Jag nästan bojkottar Myrorna, otrevlig personal och ofta skitigt, trasigt och dyrt porslin!

    SvaraRadera
  2. Grattis! En jag har också varit med om att ibland hitta fynd även på Myrorna. Koppen är alldeles bedårande vacker.

    SvaraRadera
  3. Jag fyndade en stor skål, Gustavsbergs-blommor, en gång för en femtiolapp i bra skick. Plötsligt händer det!

    SvaraRadera

Kanske gillar du också